دانش آموزان‌موذن کشور آذربایجان‌درمصلای اردبیل ندای اذان سردادند

خبرگزاری پانا: دانش آموزان موذن کشور آذربایجان در دومین روز نوزدهمین دوره مسابقات اذان دانش آموزان پسر سراسر کشور یادواره مرحوم استاد رحیم موذن زاده اردبیلی به وقت شرعی از تریبون رسمی در مصلای اردبیل ندای اذان سردادند. 

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل ازمرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، روز جمعه هفته گذشته تعداد 227 دانش آموز اذان گو از سراسر کشوردر مصلای اردبیل حضور یافتند و هم نوا با موذن آذربایجانی، به وقت شرعی اردبیل اذان گفتند.
گفتنی است دانش آموزان در این مراسم همچنین ضمن شرکت در نماز جمعه از خطبه های حجت الاسلام سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بهره مند شدند و نماز جمعه و نماز عصر را به امامت وی به جا آوردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ 1389/04/27 ساعت 14:54 http://301040.blogsky.com

چه زیبا. نمی دونستم همچین جشنواره ای در حال برگزاری هست

آیسودا 1389/04/27 ساعت 14:56 http://www.webpatogh.com

سلام
سایت جدیدالتاسیسه ولی...
ما قصد داریم به 10 نفر از 100 عضو اول نفری 6000تومان اعطا کنیم و تمامی امکانات پولی را براشون رایگان کنیم!+ به 10نفر از 10

درضمن توی این سیستم ،گروههایی شبیه یاهو هم درست شده که تو اگه بخوای بری گروه یاهو بزنی مهاله بتونی زیاد عضو بگیری ولی چون توی این سیستم جز اولینها می شی گروهت بعدا که سیستم اعضاش زیادتر شد گروهت میشه از قدیمیهای سیستم که همه عضوش میشن!میتونی ازین طریق آمارت را هم ببری بالا!
یا میتونی قسمتی از مطالب وبلاگت را توی وبلاگت در سیستم بنویسی و برای ادامه مطلب آنها مردم را به وبلاگ خودت ارجاع بدی تا آمارت و رتبه ات در گوگل بالاتر بره!


پس چرا وایسادی!؟ [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد