مصاحبه با سرپرست استان اردبیل

لطفا خوتان را معرفی نمایید.

عرض سلام دارم خدمت شما، بنده محمود دادرس سرپرست دانش آموزان استان اردبیل هستم.

نظر شما در مورد مرحوم موذن زاده و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان چیست؟

به نظر من مرحوم موذن زاده صدای جهانی داشتند و توانستند مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را به خود جلب نمایند. بنابراین بزرگداشت یاد و خاطره‌ی او گرامیداشت ندای اسلام، اذان، و الگوسازی از این شخصیت مذهبی است.

استان اردبیل از جهت نحوه‌ی اجرای مسابقات چگونه دیدید؟

با توجه به ظرفیت‌های استان به نطر بنده سطح اجرای مسابقات مطلوب بود.

نظر شما در مورد اجرای مسابقات اذان به صورت مستقل چیست؟

اذان شعار توحیدی و فراخوان نماز است و در مقایسه با سایر ادیان وجه تمایز دین مبین اسلام است. می توان با توسعه ی فرهنگ اذان و نماز، فرهنگ خداشناسی و توحید را ترویج کرد و به نظر بنده اجرای مسابقات اذان در جهت توسعه فرهنگ نماز و رواج دین مبین اسلام است و بنابراین با اجرای هر چه بیشتر این‌گونه مسابقات می‌توان دانش آموزان را فرهنگ و معارف غنی اسلام آشنا کرد.

برای هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات در دوره‌های آتی چه پیشنهاداتی دارید؟

من عرض خاصی ندارم و از زحمات مسئولین و تلاشگران برگزاری مسابقات کمال تشکر را دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد