مصاحبه با آقای مسیب‌زاده معاون دفتر گسترش فرهنگ نماز وزارت

 

لطفا خودتان را معرفى نمایید.

من محمدرضا مسیب زاده معاون قرآن دفتر گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت و مسئول کمیته فنى مسابقات هستم.

استان اردبیل را چگونه دیدید؟

من قبلاً خدمت دوستان عرض کردم آن چیزى که اهمیت دارد میزان علاقه‌مندى و استقبال میزبان است و یکى از معیارهاى ارزشیابی می‌باشد و به نظر من اردبیلى‌هاى مهربان هر چه که در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و بیشترین فعالیت را براى میزبانی هر چه بهتر از دانش آموزان داشتند.

سطح مسابقات در چه حدى بود؟

براى پاسخ به این سوال باید تا آخر مسابقات صبر کرد، ولی در کل طى سال‌هاى اخیر سطح اطلاعات دانش آموزان، به واسطه آموزش‌هاى قبل از شرکت در مسابقه پیشرفت خوبى داشته است. ولی براى رسیدن به سطح مطلوب باز هم باید تلاش بیشترى کرد.

براى بهتر برگزار شدن مسابقات چه پیشنهاداتى دارید؟

دو پیشنهاد اساسى دارم:

توجه به آموزش قبل از مسابقه و ارتقاء سطح علمى دانش آموزان

توجه به فراگیر کردن مسابقات در بین دانش آموزان و برگزارى مناسب مرحله اول آن که مدرسه است.

سخن آخر

از شما و همکاران خوبتان که این فرصت را به من دادید بسیار تشکر مى کنم و خدمت تمامى دانش آموزان بزرگوار عرض مى کنم که مسابقات هدف نیست بلکه وسیله اى است براى رسیدن به ارزش هاى معنوى  اول شدن یا آخر شدن مهم نیست، مهم حضور سبز شما در بین دانش آموزان همسال خودتان است. انشاالله سفیرانى باشید جهت اعتلاى ارزش‌هاى ناب اسلامى در بین تمامى دانش آموزان. از همین فرصت استفاده مى‌کنم و از مسئولین محترم اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و اعضاى محترم کمیته هاى 21 گانه کمال تقدیر و تشکر را دارم و آروزوى سلامتى براى همه این عزیزان و مردم خون گرم استان اردبیل را از درگاه خداوند منان مسئلت مى نمایم. شاد،پیروز و سربلند باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد