مصاحبه با آقای الوین صادق‌اف میهمان خارجی از کشور آذربایجان

 

لطفاً خودتان را معرفی کنید.

بنده الوین صادق‌اف 23 ساله ساکن شهر باکوی جمهوری آذربایجان می باشم که به همراه 2 نفر از دوستان عزیزم در این مسابقات حاضر شده ایم. بنده موذن حسینیه باکو هستم.

آقای صادق اف لطفاً دوستان‌تان را هم معرفی بفرمائید.

دوستانم آقایان ماهر علی‌اسکندر‌اف 24 ساله موذن مسجد کشله باکو و ایلدار احمد‌اف 23 ساله موذن مسجد گونشلی باکو می باشند که این مسجد اخیر منتصب به حضرت فاطمه زهرا(س) است و می خواستند آن‌جا را تخریب نمایند ولی با لطف خدا موفق نشدند.

آقای صادق‌اف چطور شد که در این مسابقات شرکت کردید؟

آقای اجاق‌نژاد برنامه‌ی مسافرت ما به ایران را هماهنگ کردند که جا دارد در اینجا از ایشان تشکر ویژه داشته باشیم.

هدف شما از مسافرت به ایران چه بوده است؟

ما حامل پیام دوستی و سلام بسیار گرم مردم آذربایجان به دوستان ایرانی‌مان هستیم. آذربایجان و ایران دو کشور دوست، مسلمان و شیعه هستند و به خداوند متعال، حضرت رسول و خاندان پاک و مطهر او اعتقاد دارند و چیزی که سبب دوستی و برادری ما می شود همین اعتقادات است.

از مرحوم موذن زاده چه شناختی دارید؟

مرحوم موذن زاده و کلاً خانواده‌ی موذن زاده از افراد مومن و متعهد هستند که خادم بارگاه امام حسین و دین مبین اسلام می‌باشند و ما افتخار می‌کنیم که این خانواده از اهالی ایرانم و آذربایجانی هستند.

در پایان اگر فرمایش خاصی دارید بیان نمائید.

ما از میمان نوازی و صمیمیت دوستان اردبیلی بسیار ممنون و متشکر هستیم و دعاگویشان هستیم و استدعا داریم ما را در دعاهایشان فراموش نکنند.

ضمناً این را هم اضافه کنیم که آب و هوای اردبیل بسیار زیبا، ملایم و مطلوب است و بازدید از جنگل فندقلو ما را شگفت زده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد